Щоденники і сьогодні є для ділових людей невід'ємним атрибутом у їх повсякденному житті. В особистому щоденнику розписується вся ділова життя цих людей, день за днем, година за годиною, іноді по хвилинах. Навіть розвиток різноманітних технологій з впровадженням новітніх гаджетів не вплинуло на використання щоденників, де особисто робиться запис про майбутню подію на конкретну годину і дату.
Кожна, поважаюча себе компанія має особисті щоденники зі своїм логотипом, які не тільки допомагають стежити за всіма змінами і майбутніми подіями, але є однією зі складових іміджу цієї компанії. Наявність фірмового щоденника у кожного співробітника компанії це один з штрихів свідчення високого статусу підприємства. Друк щоденників з логотипом і в даний час затребувана послуга для кожної компанії.
Як і багато років тому календар є невід'ємним атрибутом кожної людини, незалежно від віку і соціального становища, він працює, навчається або вже заслужено відпочиває. Користуються календарем все, вдома, на роботі, в питанні визначення дня тижня він є незамінним помічником. Сьогодні календар мають всі мобільні телефони, комп'ютери, але друковані календарі не втратили своєї значущості, вони актуальні і затребувані.
Найбільш поширеними є друковані настінні, настільні та кишенькові календарі. Кожен з цих видів має різні форми. Так, настінні календарі можуть бути у формі плакату, перекидного відривного календаря або у формі квартального календаря. Настільні календарі за своєю формою можуть бути у вигляді пірамідки або будиночка.
Поділиться інформацією про свої товари або послуги кожна компанія прагне по-своєму. Особливо популярними в даний час стало рекламування своєї діяльності з допомогою поліграфії. Поліграфія реклами включає безліч видів випуску реклами товарів і послуг, які максимально швидко можуть оповістити велика кількість людей. Це найбільш ефективний і швидкий спосіб донесення інформації про якості рекламованого об'єкта.
Фахівці компанії РВС-Принт познайомлять з одним з найбільш популярних видів поліграфічної продукції, рекламними проспектами. З допомогою надрукованих і поширених проспектів доноситися інформація не тільки рекламного, але й інформаційного характеру до кожного потенційного споживача.
Друк проспектів включає більш розгорнуту інформацію про товар або послугу, вони виглядають більш солідно, ніж, наприклад, флаєри або листівки.
Потужним і ефективним рекламним інструментом PR є брошура, яка інформує громадськість про які надійшли в продаж нові товари або надання послуг підприємством. Але щоб кожен потенційний покупець зацікавився цією брошурою і її прочитав, а не викинув в урну, брошура повинна бути створена на відповідному рівні.
Співробітники компанії РВС-Принт, які займаються виготовленням друкованої рекламної продукцією, знають, що насамперед треба зробити, щоб рекламна поліграфія була вдалою, щоб її із захопленням прочитували. Необхідно створити макет брошури, потім опрацьовується дизайн брошури, щоб вона була не шаблонно, а дуже привабливою і нарешті, верстка. Щоб на брошуру звернули увагу з перших секунд, необхідно створити фотографії, картинки, схеми, будь-які графічні зображення дуже яскравими.
Адже користувачі спочатку дивляться на картинку і вже потім читають текст, знайомлячись з інформацією.
В даний час жодне підприємство, чим би воно не займалося, виробництвом, торгівлею або обслуговуванням без друкованої рекламної продукції не обходиться. Одним з видів цієї продукції є буклет, який має дуже презентабельний вигляд. Випущений високопрофесійними фахівцями буклет нерідко підноситься в подарунок навіть керівництву потенційної співпраці компанії.
В залежності від цільової аудиторії та інформації, яку несе буклет, створюється макет та оформлення. У створення макета входить підбір паперу, барвистий дизайн, що безсумнівно вплине на його ефективність.
Головним завданням дизайнера, що створює макет буклету полягає в тому, щоб графічний матеріал і розміщена інформація для читача виглядали максимально зручно і візуально виграшно. Копірайтер відбере про діяльність підприємства з усього величезного кількості тексту тільки найважливішу інформацію, яка в кілька словах давала б повну інформацію про товар, послугу та іншої діяльності.