Видео
635x450-crop-90-images_modules_slider_4
635x450-crop-90-images_modules_slider_5
635x450-crop-90-images_modules_slider_6
635x450-crop-90-images_modules_slider_7
635x450-crop-90-images_modules_slider_8
635x450-crop-90-images_modules_slider_9
Previous Next Play Pause

Рекламная полиграфияРекламна поліграфія прекрасний спосіб для просування послуг та товарів. Без реклами дуже складно уявити сучасну компанію. Реклама знаходиться навколо нас: зовнішня реклама на вулиці, вдома нас супроводжує реклама по телебаченню, радіо, інтернет. Рекламна поліграфія посідає особливе місце і популярність у більшості компаній.

Існує велика кількість форматів і безліч видів друкованої продукції. У друкарні РВС-Принт дуже часто замовляють друк листівок, каталогів, журналів, буклетів та ін Ці друковані видання мають свої особливості та нюанси. В першу чергу, запорука ефективності будь-якої поліграфічної продукції є її якість. Яскравість каталогу, листівки, брошури зацікавить і приверне увагу потенційного клієнта.

Детальніше: Рекламна поліграфія

Буклет у сучасному бізнесіВідкриваючи нову організацію необхідно витратити чимало сил, коштів і енергії, щоб привернути увагу потенційних споживачів. Робляться різні методи, щоб зацікавити майбутніх клієнтів, проводяться безкоштовні семінари, які організовуються презентації, печатаютися і поширюються листівки та інші друкарські матеріали. Велику роль в просуванні нової компанії, товару або послуги мають і барвисті буклети.

В залежності від функціонального навантаження, від рекламування різних об'єктів, утримання буклетів дуже різне. Якщо це реклама нової компанії то випускається іміджевий буклет, де демонструються головні та унікальні переваги цієї компанії.

Детальніше: Буклет в сучасному бізнесі

розроблення фірмового бланкаСтворення будь-якої компанії вимагає розроблення фірмового бланка, як її незмінного атрибуту, незалежно від роду діяльності, обороту та інших параметрів. Імідж та репутація компанії багато в чому залежить від дизайну та якості матеріалів, використаних при виготовленні фірмових бланків.

Вся ділова переписка між партнерами і клієнтами зазвичай ведеться на фірмових бланках, які візуально є представниками своєї організації. Фірмові бланки дозволяють швидко визначати компанію, серед всієї паперової кореспонденції. Ці бланки є носіями текстової та контактної інформації між організаціями, обов'язковим атрибутом для офіційних листів. Дизайн фірмових бланків впливає на репутацію та імідж компанії. Тому до їх виготовлення необхідно ставитися з усією серйозністю. Насамперед необхідно вибрати щільну зносостійку папір, де не залишаються відбитки від чорнила.

Детальніше: Фірмові бланки

Види каталогівСтруктурована інформація з якого-небудь ознакою товарів, послуг або списку об'єктів і є каталогом. Кожне найменування в каталозі має своє зображення, а також опис цього об'єкта. Все, що може запропонувати компанія своїм клієнтам зібрано в каталозі. Існує три види каталогів, періодичний, іміджевий та рекламний каталог.

Вже сама назва, періодичний, передбачає випуск каталогу в певні проміжки часу. Відбувається постійне, а головне, своєчасне оновлення інформації про випуск нових товарів або послуг, запровадження спеціальних пропозицій, зміна цін та інша інформація, призначена для постійних клієнтів.

Детальніше: Види каталогів

Призначення фірмового блокнотаДля будь-якої сучасної організації незамінною річчю можна назвати блокнот. Купити готові канцтовари може будь-яка компанія, але краще рішення для поважаючої себе компанії це замовити персоніфіковані з логотипом компанії і дизайном в корпоративному дусі блокноти.

Призначення фірмового блокнота

Записна книжка по суті це блокнот. Але важливо розуміти, що це не просто канцтовари для співробітників вашої компанії. Блокноти виступають засобом реклами вашого бренду чи компанії, а не просто служать записником.

Фірмовий блокнот це прекрасний представницький і роздатковий матеріал, який багато хто активно використовують на виставках, презентаціях, конференціях, зборах акціонерів, навчальних зборах і так далі.

Детальніше: Блокноти для вашої компанії