Співробітники компанії РВС-Принт, займаючись поліграфією в Києві зазначають, що найбільш економічно вигідним методом друку є офсетний друк, особливо при друку середніх та великих тиражів поліграфічної продукції.
По технології офсетного друку фарба наноситься на офсетний циліндр і тільки при друкуванні переноситься на папір. При цьому зберігається вся передача тональності кольору зображення, рівне накреслення навіть найтонших ліній.
Зображення на папері виходить якісним та дуже чітким. Перевагою офсетного друку є і те, що витрати виробничої необхідності на один випускається примірник вироби поліграфії, набагато нижче при великому випуску друкованої продукції.
Багатьом компаніям, що займаються продажем товарів або послуг доводиться вдаватися до такого рекламного інструменту, як листівки. За допомогою цього поліграфічного виробу здійснюється, крім рекламної інформації, ще й інформування населення про події чи діях.
Листівки багатофункціональні, тому є найбільш популярним маркетинговим інструментом.
Кияни стикаються з ними скрізь, у підземних переходах, біля магазинів, метро, знаходять у поштових скриньках. Друкуються листівки в різних форматах від А4 до А8 залежно від мети, способу розповсюдження і від кількості розміщеної в них інформації.
Випуск плакатів переслідує мету оповістити мешканців міста або окремого району про якомусь подію або дію. За своїм форматом ці поліграфічні вироби більше ніж візитки або флаєра. На плакаті поміщають зображення, яке повинно зацікавити, привернути увагу перехожих, а також текстову інформацію. В залежності від мети, яку повинен висвітлювати плакат, їх виготовлення умовно можна поділити на три групи, рекламні, інформаційні та агітаційні плакати.
Вже сама назва групи рекламних плакатів говорить про цілі їх випуску. З їх допомогою рекламується продаж нових товарів, що надійшли в магазин, запрошують здійснити покупку товарів у даному торговельному підприємстві.
Одним з найпопулярніших видів реклами є листівки, які часто поширюються біля супермаркетів або метро. Але на листівці друкується мінімум інформації. Набагато більше інформації друкується в буклетах, які трохи нагадують листівки.
Буклет друкується зазвичай у форматі А4, але потім згинається в кілька разів і з цим згину складається в невелику форму, стає схожим на єврофлаєр. Інформації в буклетах друкується набагато більше, ніж у листівках. Тут є графічні зображення, фотографії і, звичайно ж тексти. По функціональності буклети не поступаються брошурам, а за вартістю набагато дешевше.
Дуже часто в компанію РВС-Принт надходять термінові замовлення на виготовлення каталогів. Наша компанія має сучасне обладнання строкової цифрового друку, щоб швидко, якісно і відносно недорого надрукувати каталоги. Для друкування каталогу у великих обсягах використовується економічний варіант, офсетний спосіб друку. Сьогодні каталоги є одним з найбільш ефективних інструментів маркетингу.
Існуюча конкуренція між компаніями за надання різних послуг або продаж різноманітних товарів вимагає від маркетологів найдієвіших способів виділити свою компанію серед конкурентів. Надрукована в каталозі інформація дає максимальну характеристику послуг, товарів і в цілому про компанії, розкриваючи корисні властивості, достоїнства та переваги перед аналогічними підприємствами. Для клієнта важливим чинником буде оформлення каталогу, буде це простий або презентабельний каталог. Дизайнерськи красиво оформлений каталог неодноразово притягне до себе пильну увагу клієнтів.