Видео
635x450-crop-90-images_modules_slider_4
635x450-crop-90-images_modules_slider_5
635x450-crop-90-images_modules_slider_6
635x450-crop-90-images_modules_slider_7
635x450-crop-90-images_modules_slider_8
635x450-crop-90-images_modules_slider_9
Previous Next Play Pause

Новий погляд на календаріОдним з поліграфічних товарів є календар, самий багатофункціональний продукт. За допомогою календаря відслідковуються числа, дні і події відбуваються в них, дозволяє планувати різні заходи. Барвисто оформлені календарі займають певну нішу в декоративному оздобленні стіни, робочого столу, полиці. В даний час календарі почали виконувати роль корпоративного подарунка, за допомогою якого нагадують про подію або товар/бренд. Цей зручний поліграфічний товар нерідко стає сувеніром на виставці, при проведенні івент, промо-акцій та презентацій.

Виготовлення календаря починається з розробки його макета, на якому вказується, де буде розміщена календарна сітка та зображення, в найбільш виграшному світлі. У компанії РВС-Принт вже є велика кількість готових шаблонів календарів, які можна застосувати, змінивши тільки декілька штрихів, фотографії, логотип компанії та інше. При бажанні можна з допомогою дизайнера створити абсолютно новий макет календаря.

Детальніше: Новий погляд на календарі

Розробка візиток під ключ — зручно і вигідноВажко навіть повірити, що кілька десятків років тому власниками візиток були обрані, виключно заможні люди, великі підприємці. На сьогоднішній день будь-яка людина може надрукувати і користуватися візиткою. Візитки перестали бути рідкістю. Залежно від інформації, яку несуть візитки, вони поділяються на загальні корпоративні, ділові та особисті. Але головне завдання у всіх візиток одна, чудово оформленої, вона повинна передати контактні дані власника, представивши його у вигідному світлі. При виготовленні візиток враховуються деякі правила в їх дизайні й подачі інформації.

Але, інше оформлення робить візитку унікальною, виконаної в єдиному виконанні серед маси аналогічних. Для цього необхідно розробити оригінальний дизайн, який приверне увагу і буде легким для сприйняття.

Досвідчені майстри компанії РВС-Принт добре знають, як правильно виготовити візитки. Слідом за дизайном йде інформаційний блок, де вказується ПІБ людини, посаду його або пропонований перелік послуг, адреса підприємства, номер телефону, e-mail.

Детальніше: Розробка візиток під ключ — зручно та вигідно

Максимально ефективна реклама з малим бюджетомВ даний час кількість рекламної продукції представлений в широкому асортименті, особливо в нашій столиці, Києві. Вибрати найбільш ефективний варіант реклами задача дуже важлива, першорядна. Тут враховуються безліч факторів, які вплинуть на вибір формату реклами. Якщо ця реклама прив'язана до дати проведення, наприклад, відкриття торгового центру, магазину, проведення акції з продажу товарів, знижки, то максимально ефективним форматом реклами будуть невеликі листівки або як їх ще називають, рекламні флаєра. Іншим фактором випуску рекламних листівок є місця їх поширення, зазвичай це там, де найбільше скупчення людей. Ще треба враховувати їх недовговічність, від місця розповсюдження до першої урни може бути кілька кроків.

Все це вказує на те, що надрукований рекламний флаєр повинен привернути увагу за кілька секунд. Тому, фахівці поліграфічної компанії РВС-Принт рекомендують підійти до оформлення дизайну флаєра дуже відповідально.

Детальніше: Максимально ефективна реклама з малим бюджетом

Фальцювання буклетів, як спосіб створення ефективної рекламиВиготовлення друкованої продукції включає кілька виробничих етапів і передостаннім, а іноді і останнім з яких є фальцювання. Співробітники компанії РВС-Принт, які на ринку поліграфії вже багато років, познайомлять своїх потенційних клієнтів з фальцюванням при випуску брошур, рекламних буклетів, книг та іншої друкованої продукції, що складається з кількох аркушів.

Слово «фальцювання» походить від німецького слова «falzen», що означає «згинати» та «складати». Тепер багатьом стає ясно, що надруковані та розрізані листи методом фальцювання складаються в певний порядок для зшивання, а при необхідності згинаються. В залежності від тиражу застосовується два види фальцювання, автоматичний, на спеціальній фальцевальной машині, коли друкується великий тираж. При невеликому тиражі друкованої продукції працівники друкарні згинання листів виробляють вручну.

Якість згину при цьому не зменшується. При використанні в рекламних цілях щільного паперу або паперу покритої кольоровий щільною фарбою використовується метод біговки, це коли пластиною або тупим ножем завдається удар за місцем майбутнього згину.

Детальніше: Фальцювання буклетів, як спосіб створення ефективної реклами

Листовий офсетний друкКлієнтам, які замовляють великий тираж поліграфічної продукції, співробітники компанії РВС-ПРИНТ радять зробити це з допомогою офсетного листового друку. Так буде набагато раціональніше і по вартості і по часу.

Багатьом відомо, що для великого тиражу друку найбільш прийнятним способом є офсетний друк. Суть офсетного друку полягає в тому, що тут є спеціальний офсетний циліндр, на який потрапляє фарба і тільки потім зображення з циліндра переходить на матеріал друку. В інших способах друку фарба лягає відразу на запечатуваний матеріал.

При офсетному способі зображення виходить яскраво вираженим, поліграфічні вироби будуть якісними і відносно недорогими. Залежно від застосовуваного матеріалу друку офсетний друк поділяється на два основних види, це листовий і рулонний офсетний друк. Різниця цих видів офсетного друку полягає від запечатується, чи буде він у рулонах або це великі форматні листи.

Детальніше: Листовий офсетний друк