Персоналізація поліграфічної продукції полягає в процесі нанесення на кожну окрему одиницю тиражу індивідуальних текстових, цифрових та ілюстраційних даних (знак, дата, адреса, зображення).
найпростішим способом персоналізації є нумерація, при якій на кожен окремий екземпляр тиражу наносять порядковий індивідуальний номер.
Завдяки персоналізації друкованої продукції, з'являється здатність перетворити ділові листи або іншу друковану рекламу в унікальний маркетинговий інструмент.
персоналізація може бути здійснена у вигляді оригінального серійного номера і штрих - коду або, наприклад, змінюється періодично тексту або графічно змінного зображення.
Сьогодні неможливо уявити жодного бізнесмена або просто ділової людини без візитної картки. Невже це такий обов'язковий аксесуар?
Візитка представляє собою рекламний носій невеликого розміру, який здатний вмістити найважливіші дані. На сьогоднішній день візитні картки стали не тільки інформаційним носієм, але й важливою іміджевою складовою. В результаті візитні картки виконують відразу кілька функцій: посвідчення особи, іміджева, представницькі функції, демонстрація можливостей власника, надання контактних даних.
Візитна картка стала незамінним корпоративним елементом будь-якої компанії, який дуже часто використовують для встановлення взаємовигідних зв'язків на презентаціях, виставках. Крім цього, вручена візитка надалі буде служити нагадуванням про Вашому підприємстві.
Шовкографія — це оригінальна і популярна на сьогодні технологія нанесення будь-якого зображення практично на всі матеріали і поверхні. Метал, скло, дерево, пластик, тканина, кераміка, папір - на всі дані поверхні і матеріали можливо нанести кольорове зображення з допомогою трафаретного друку (шовкографії).
найголовніша перевага даного виду друку - це її універсальність. А також:
— простота процесу;
— нанесення зображення на будь-який матеріал;
— значна товщина наноситься фарби і яскравість фарб;
Детальніше: Що можна виготовити за допомогою шовкотрафаретного друку?
Одним з найбільш поширених способів рекламування є флаєр. Флаєр являє собою різновид поліграфічної продукції, яка здатна інформувати покупця про послугу чи товар та надає можливість отримання певної знижки на конкретну продукцію. При розробці флаєра, варто продумати все до дрібниць, так як текстове оформлення та елементи дизайну неодмінно повинні привертати увагу споживача з перших секунд.
На сьогоднішній день для офсетного друку застосовують найрізноманітніші сорти паперу, які мають відмінності між собою за якістю, призначенням, вагою та іншими параметрами. Фахівці виділяють багато параметрів, які власне і визначають властивості паперу: механічні, фізичні, оптичні, хімічні та ін
Дизайнерів і замовників в більшості випадків цікавить в першу чергу наступні параметри: прозорість, білизна, фактура і щільність.
Зазначимо, що щільність паперу визначає вага одного листа в грамах, площа якого становить 1м2. У більшості випадків у офсетної поліграфії в основному застосовують різновиди паперів, щільність від 60 до 300 г/м2. Щільність деяких поширених паперів:
- папір для ксерокса – 80 г/м2; папір для листівок і буклетів - 100-170 г/м2; щільність, папір для візиток - 200-250 г/м2; папір для плакатів і календарів - 135-200 г/м2.