А
Автомат висічний представляє собою машину, яка застосовується для висікання пакувальних і етикеточних виробів фігурної форми, видрукуваної на одному аркуші або висічки, нарізки і біговки пазів на аркушах з гафрированного або гладкого картону.
Адгезія- називають тяжіння одного матеріалу до іншого, тобто зчеплення одного матеріалу з іншим.
Акліматизація папери - це процес приведення вологості паперу в рівноважний стан з вологістю повітря в друкованому цеху.
Б
Біговка - технічний термін, який походить від назви жолобка (біга), що видавлюється при фальцювання щільного паперу або картону.
Блінтове тиснення - це тиснення плоским штампом без застосування фарби і фольги з нагрівом або без нього.
Боді-стенд - дисплей-фігура.
Бренд - ваша торгова марка.
Бронзування - створення ефекту металізації, завдяки нанесенню на свежеотпечатанный відбиток алюмінію або порошку бронзи.
У
Верстка смуг електронна - формування смуг видання, яке проводитиметься з використанням видавничих систем, верстку контролюють візуально на екрані монітора системи або по твердій копії, одержуваної на принтері.
Вобблеры являють собою мініатюрні вироби - підвіски, які закріплюються на стіні за допомогою гнучкої ніжки на двосторонньому скотчі. Яскрава картинка, рухома повітрям, привертає увагу покупців на конкретну торгівельну марку.
Високий друк - передача зображення на запечатуваний матеріал з друкарської форми, на якій друкуючі елементи розташовані значно вище пробільних.
Висічка - вирубка за допомогою острозаточенного штампа друкованих виробів будь-якої конфігурації.
Р
Групова упаковка - застосовується для з'єднання разом окремих товарних одиниць з метою полегшення їх переміщення, навантаження і вивантаження в торгових точках.
Глибока друк - передача зображення на запечатуваний матеріал з друкарської форми, на якій друкуючі елементи заглиблені по відношенню до пробільних.
Гофрокартон - це двох - і більше шаровий матеріал, у якого гофрований шар надає картону як торцеву, так і площинну твердість.
Д
Диспенсери призначені для роздачі рекламних або презентаційних матеріалів. У більшості випадків складаються з панелі, яка відображає суть рекламної пропозиції, і кишені для невеликих листівок чи буклетів з докладною інформацією. Для стійкості із зворотного боку є ніжка. Види диспенсерів: цельнокройные, з приклеєним кишенею, з приклеєним блокнотом і комбіновані. Основою диспенсера найчастіше служить палітурний картон товщиною 1,5-3 мм, на який приклеюється тонкий картон або папір з барвистим зображенням.
Дисплеї - це широкий спектр об'єктів, які призначені для рекламування товарів і послуг.
К
Картон представляє собою матеріал, товщина якого від 0,3 до 5 мм, вироблений подібно папері з волокнистої маси. Сировиною для вироблення картону служить, головним чином, деревна маса, напівцелюлоза, набеленая целюлоза, макулатура. Застосовуються також синтетичні і мінеральні волокна.
Каширування являє собою процес склеювання друкованого аркуша (лайнера) з підкладкою (основою).
Клеї - синтетичні або природні речовини, які застосовуються для з'єднання різних матеріалів для освіти адгезійної зв'язку клейової плівки з поверхні склеюваних матеріалів.
Конгрев - нанесення рельєфного зображення на папір, картон або інший матеріал. Тиснення здійснюється завдяки гарячому контрштампу і матриці (опукла копія штампа) з точним їх поєднанням.
Коробка для чеків - пластикова чи картонна коробка оригінальної форми з логотипом компанії. Нагадує про товар в момент прийняття рішення про купівлю.
Краскооттиск - зображення, яке виходить в результаті кожного дотику аркуша друкованого матеріалу з друкованою формою.
А
Автомат висічний представляє собою машину, яка застосовується для висікання пакувальних і етикеточних виробів фігурної форми, видрукуваної на одному аркуші або висічки, нарізки і біговки пазів на аркушах з гафрированного або гладкого картону.
Адгезія- називають тяжіння одного матеріалу до іншого, тобто зчеплення одного матеріалу з іншим.
Акліматизація папери - це процес приведення вологості паперу в рівноважний стан з вологістю повітря в друкованому цеху.
Б
Біговка - технічний термін, який походить від назви жолобка (біга), що видавлюється при фальцювання щільного паперу або картону.
Блінтове тиснення - це тиснення плоским штампом без застосування фарби і фольги з нагрівом або без нього.
Боді-стенд - дисплей-фігура.
Бренд - ваша торгова марка.
Бронзування - створення ефекту металізації, завдяки нанесенню на свежеотпечатанный відбиток алюмінію або порошку бронзи.
У
Верстка смуг електронна - формування смуг видання, яке проводитиметься з використанням видавничих систем, верстку контролюють візуально на екрані монітора системи або по твердій копії, одержуваної на принтері.
Вобблеры являють собою мініатюрні вироби - підвіски, які закріплюються на стіні за допомогою гнучкої ніжки на двосторонньому скотчі. Яскрава картинка, рухома повітрям, привертає увагу покупців на конкретну торгівельну марку.
Високий друк - передача зображення на запечатуваний матеріал з друкарської форми, на якій друкуючі елементи розташовані значно вище пробільних.
Висічка - вирубка за допомогою острозаточенного штампа друкованих виробів будь-якої конфігурації.
Р
Групова упаковка - застосовується для з'єднання разом окремих товарних одиниць з метою полегшення їх переміщення, навантаження і вивантаження в торгових точках.
Глибока друк - передача зображення на запечатуваний матеріал з друкарської форми, на якій друкуючі елементи заглиблені по відношенню до пробільних.
Гофрокартон - це двох - і більше шаровий матеріал, у якого гофрований шар надає картону як торцеву, так і площинну твердість.
Д
Диспенсери призначені для роздачі рекламних або презентаційних матеріалів. У більшості випадків складаються з панелі, яка відображає суть рекламної пропозиції, і кишені для невеликих листівок чи буклетів з докладною інформацією. Для стійкості із зворотного боку є ніжка. Види диспенсерів: цельнокройные, з приклеєним кишенею, з приклеєним блокнотом і комбіновані. Основою диспенсера найчастіше служить палітурний картон товщиною 1,5-3 мм, на який приклеюється тонкий картон або папір з барвистим зображенням.
Дисплеї - це широкий спектр об'єктів, які призначені для рекламування товарів і послуг.
К
Картон представляє собою матеріал, товщина якого від 0,3 до 5 мм, вироблений подібно папері з волокнистої маси. Сировиною для вироблення картону служить, головним чином, деревна маса, напівцелюлоза, набеленая целюлоза, макулатура. Застосовуються також синтетичні і мінеральні волокна.
Каширування являє собою процес склеювання друкованого аркуша (лайнера) з підкладкою (основою).
Клеї - синтетичні або природні речовини, які застосовуються для з'єднання різних матеріалів для освіти адгезійної зв'язку клейової плівки з поверхні склеюваних матеріалів.
Конгрев - нанесення рельєфного зображення на папір, картон або інший матеріал. Тиснення здійснюється завдяки гарячому контрштампу і матриці (опукла копія штампа) з точним їх поєднанням.
Коробка для чеків - пластикова чи картонна коробка оригінальної форми з логотипом компанії. Нагадує про товар в момент прийняття рішення про купівлю.
Краскооттиск - зображення, яке виходить в результаті кожного дотику аркуша друкованого матеріалу з друкованою формою.