Погодьтеся, що отримати новорічне привітання, яке адресоване особисто тобі, набагато приємніше,ніж просто масова розсилка. Персоналізація новорічної поліграфії - ідеальне рішення для компаній, які хочуть виділитися і нагадати про себе своїм клієнтам і партнерам.
Друк змінних даних або персоналізація поліграфії є одним з варіантів оформлення друкованої продукції, при якому кожен примірник всього тиражу володіє унікальними параметрами. У підсумку кожен відбиток виходить унікальним і така поліграфія може бути адресована конкретному споживачеві.
На сьогоднішній день змінні дані застосовуються в різних сферах. Найпоширенішими документами, які персоналізуються є: сертифікати, дипломи, корпоративні листівки,запрошення, вітальні листівки та флаєри.
В даному випадку застосовують стандартний макет і за допомогою спеціальної програми вносяться змінні дані.
Замовити персоналізацію новорічної поліграфії в Києві можуть компанії з різних галузей: консалтингової, фармацевтичній, автомобільній, комп'ютерної, фінансових установ, тренінгових компаній, а також невеликі підприємства і організації, для яких важливий статус в очах клієнтів. Застосування персоналізації при підготовці рекламних матеріалів з урахуванням специфіки бізнесу замовника, дозволить досягти значно більшої ефективності на ринку й отримати додатковий прибуток.
Відзначимо, що Персоналізація поліграфії-унікальна можливість притаманна цифрового друку. Даної послуги неможливо домогтися в традиційних способах друку. Друк змінних даних Київ перетворить будь-яку друковану продукцію в ефективний маркетинговий інструмент, завдяки якому з'являється можливість застосування персонального звернення безпосередньо до конкретної людини. Персоналізувати поліграфію можна до будь-якої події і направити її до конкретного адресата.
В більшості випадків в якості змінних даних можна використовувати наступні: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, паспортні дані, нумерація, дані компанії і посада, графічні елементи, унікальні коди і штрих - код і ін
Персоналізація новорічної поліграфії дозволяє здійснювати друк продукції, кожен з примірників може відрізнятися індивідуальним змістом цифрових, текстових, ілюстраційних даних.
найпоширенішими прикладами персоналізації є:
- текстова Персоналізація-використовується не тільки адреса і звернення до клієнта, але і цілі блоки тексту. Використовуючи такий спосіб, Ви створите враження у клієнта, що даний лист написано конкретно йому;
- друк на конвертах - це може бути логотип, рекламний текст, адреса, зображення тієї фірми, якій призначено лист;
- друк на безконвертних бланках - на них одночасно наноситься як адреса, так і необхідна інформація (текстову інформацію (наприклад, прізвище, ім'я та по батькові, адресу, назву компанії, порядковий номер), графічну інформацію (наприклад, фотографія адресата), стиль оформлення документа, кольорове оформлення.