Видео

Дизайн каталогу: порядок розробки і секрети успіху

Дизайн каталогу: порядок розробки і секрети успіхуПрагнуть структурувати продукцію великі компанії з широким асортиментом для того, щоб контролювати і оптимізувати продажу.

Через друк каталогів краще презентувати свою продукцію цільової аудиторії флагмани ринку. Дотримуватися серйозних дизайнерських вимог до дизайну даного виду паперового контенту потрібно спочатку, з першого ж етапу створення буклету.

Послідовність розробки успішного каталогу

Перше з чого потрібно почати, - це визначиться з метою, а саме: для чого потрібен цей каталог? Виходячи з мети, друкарський каталог може бути рекламним, інформативним або товарним.

< p> < strong > структуризація і планування< / strong>. На цьому етапі роботи, потрібно чітко визначиться з повним асортиментом майбутнього каталогу, і каталог потрібно розбити на блоки, схему розміщення інформації на сторінках і кількість сторінок в каталозі.

Підготовка та вибір зображень для каталогу. Для фіксації окремих позицій ми рекомендуємо замовити фотосесію: всі кадри повинні бути абсолютно чіткими, для того, щоб вони не виглядали розмитими при перекладі їх в широкий формат.

Створення макета. Це самий останній етап. Саме тут виконується професійним дизайнером верстка і після затвердження передається на друк макет. Важливо приділити, належною увагою стилістиці і загальному стилю каталогу, адекватному розподілу візуального і текстового напрямку. Після того, як замовник затвердить концепт, макет готовий.

Деякі поради для ефективного дизайну каталогу

не слід на перших сторінках каталогу розміщувати надмірну кількість інформації про доставку товару, інформацію про компанію, особливості покупки. Така вступна частина може дуже зіпсувати загальне, перше враження про каталог і необхідний ефект від каталогу буде знижений до мінімуму.

< p>розміщуйте найцікавіше і найважливіше в правому верхньому куті сторінки. При зміні розвороту саме в це місце, як правило, падає погляд потенційного читача. Саме в цьому місці ідеально розмістити - товар-бестселер або іншу привабливу продукцію, яка буде стимулювати переглянути каталог повністю.

У структурі макета важлива спадкоємність. Із загальних впізнаваних типографічних прийомів і елементів складається цілісний образ каталогу. Утримувати увагу при цьому, можна дуже ефективно за допомогою колірної структуризації розділів каталогу.

Остання сторінка каталогу повинна виглядати не менш ефектною, ніж перша. Потрібно враховувати факт, що споживач побачить відразу саме зворотний бік каталогу. На цій сторінці краще розмістити найвигідніші рекламні пропозиції або зробити її дизайн максимально іміджевим.

Замовити друк каталогів ви можете у нас на сайті або в одному з наших офісів в Києві: Київ, вул. Олени Теліги, 4, корпус 2 під. 5, або Київ вул. Бориспільська 9.

Замовлення можна оформити по телефону: +38 (044) 454-12-12, +38 (097) 461-12-12 або +38 (044) 369-57-69, +38 (095) 284-90-70.